Dikislerin iyilesmesi bendede 20 gunu buldu ozamanlar doktor hic ilac vermemisti ne batikon ne agri kesici kullanmadim sicakğa yakin suyla hep yikayip kuruttum yapabildigim bukadardi bakalim 3.dogumumda ne olcak insaallah dikissiz bi dogumum olur diye dua ediyorum