Doga_deniz 1 hafta sonra cevap vereyim 😂 Bebiş minik olunca zorluyor birazcık 🥴 ben normalde asla devlet hastanesine gıtmeyen bir insandım ve çokda büyük konuşurdum şehir hastanesine sevkli gönderince mecbur kaldım ama coook memnun kaldım prenses gibi ilgilendiler hemşirem vardı saçımı topladı yüzümü sildi rica ettim çay getirdi ben yoğun bakımda olduğum için 2 gün refakatçi almadılar doğal olarak sonra servıse çıkınca annem geldi ve ziyaretçi de aldılar doktorum tesadüfen Necati beymiş onla da kaynaştık Murat hoca var birde oda gelip göbeğime bastırınca bağırdım haliyle elini tutmuşum seni rahatlatacaksa tutabilirsin diğer elim var benım diye onunla da esprilestık😂 Çok iyiydi ya yine olsa yine giderim