HGulsah Askiletotomsu Previa olduğum için zaten 2 hafta erken alınacaktı kontrol amaçlı yatışım yapıldı sabah da kanama ve su geldi 🥴
Ormanmeyveli HGulsah aa öyle mi hastane yuzunden mi yoksa dogum sirasinda gelişen bir komplikasyondan dolayi mi
HGulsah Ormanmeyveli benim yüzümden kuzum doktoru dinlemedim hiç yat dedi yatmadım hastaneye daha öncesi de
zozmes0704 HGulsah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Çok şükür atlatmışsınız 🙏🏻 34.haftada kanamanız mı oldu bende previayım ve artık yukarı çıkmayacağını ve riskli bir ameliyatın bizi beklediğini söylediler 28.haftadayım tamamen rahim ağzında
HGulsah zozmes0704 Zaten 34 haftada yatış verıp 35 36 gibi kanama olmadan alırım demıstı doktor benım birde kansızlık vardı çünkü hastaneye yattım gözlem amaçlı sabahına kanama oldu ardından su geldi ben hep imza atıp çıkıyordum
powermom06 HGulsah rabbim tez zamanda kavustursun , bende orada yaptim 5 gun oldu bende cok memnun kaldim sukur bebek gibi ilgilendiler benimle de .. herkese tavsiye ederim sende emin ellerde hic takma kafana bi kac haftaya cikar insallah..
HGulsah powermom06 inşallah canım bende 29 nisan da doğum yaptım sadece kavuşmak kaldı işte.İnsan uyuyamıyor bebek oradayken
powermom06 HGulsah goguslerine masaj yap canim birde hurma ye allah hakkkinizda hayirlisini versin kavus bi an once insallah 🙏🏽sen ppzitif ol ki bebegin etkilenmesin
Melloudyy HGulsah hayirli ugurlu olsuuun insallahhh 😍 tez vakitte anali yavrulu kavusmak nasip olsun 😍
Mlkysf HGulsah gözünüz aydın tez zamanda kavuşursunuz insaallah 🌸 Bende ilk dogumu plasenta prveria ile sezeryan olmustum 38.haftada hiç kanama falan yaşamamıştım her isi yapmama rağmen herkesin bir olmuyor demek ki şimdi 2.ye hamileyim bakalım bunda da olacak mı ayrıntılıyı bekliyorum merakla