Liv Seher Sarıya gidiyorum gebelik öncesinden bu yana, 31 hafta oldum şimdi. Yoğun bir doktor bunu kabul etmek lazım, ancak riskli gebelikler konusunda bilgisine ayrıca güveniyorum. Kolay kolay da hastasını bırakmıyor bu da artı benim için. Bir sorun olduğunda da ulaşabiliyorsunuz, geç de olsa dönüş yapıyor mutlaka.