Benim iki kizim var ve hepsini erken hissettim bu erkek 18 1 im hala hissetmiyorum dun dktr soyldm küçük daha dedi erkek ler mi gec mi oynuyor yoksa bebekten bebege mi degisir endise etmem yersizmi ? Kizlarim 18 19 17 arasi idi baya belli hiseettim hep ama bu 15 haftamdan beri yok denilcek gibi hafif agir 20 haftayi mi beklemek gerekir hani ileri gebelikte bebek erken oynardi sizde durumlar nasil ?