Huzurrr_13 merhaba bende 6. Haftada lekelenme sonucu öğrenmiştim kanama alanım olduğunu progestan kullanmaya başladım covid pozitif oldum ama yinede moralimi bozmadım. Moral çok önemli 3 ayrı zamanda lekelenme yaşadım. 12. Haftaya kafar tedbir amaçlı progestan kullandım. Bu süreçte doktorum ilişkiyi yasakladı tuvalet harici pek ayağa kalkmadım. Bol su içtim dinlenirken ayağımın altına hep yastık koydum. Şimdi 31 haftalık olduk bile. Size tavsiyem kesinlikle moral bozmayın. Hepsi geçiyor. Allah sağlık versin inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🌸