Huzurrr_13 benim de hamileyken iki tane kanama alanım oluşmuştu, doktor kendini kasmışsın ondan olmuş bu dedi. Bunu duyunca hayatımda o kadar ağladığımı hatırlamıyorum. Yaklaşık bir hafta sonra da koyu renkli kan geldi, kanama alanını vücuttan atmışım. Şu an bebeğim kucağımda. Aynı şekilde ben de progestan + iğne kullandım. İlaçlarını kullan, stresten uzak dur ve dinlen. Benim bu şekilde geçmişti.