Busramzcgl Hatice2780 son 36 günüm kendi eksiğim nir kaç tane kaldı onun haricinde herşeyi aldım fakat yıkamadım daha bayramdan hemen sonra yıkayıp yapmayı düşünüyorum artık yeterince geciktim
121 Hatice2780 Dolapları falan sipariş ettim 20 mayısta geliyor inşallah hastane çantamda da bir kaç tane eksiğimiz kaldı 😊
pennylane Hatice2780 27. haftadayım ama her şeyini aldık, ilk olunca insan heves ediyor☺️ sanırım ağırlaşmadanm30.haftada da kıyafetlerini yıkar ütülerim dolabına dizerim. annem ütü işini ben yaparım diyor ama hepsini kendim yapmak istiyorum🤩
Rabiaugur Hatice2780 haziran 17 doğum alışveriş bitmedi daha bayramdan sonra bitirmeyi düşünüyorum sipariş veridğim şeyler var onları bekliyorum sonra yıkama ütüleme canta hazırlama var artık erken doğum riskim yok şimdilik o yüzden biraz rahat davranıyorum sanırım inş aksi bi durum olmaz
Rabiaugur miyopmom evimi dün temizledim ama öldüm yani dünden beri belimi doğrultamıyorum bi de evim temiz yeni taşındım bi sil süpür toz al yaptım azcık mutfağın dolap kapaklarını galan sildim yani sona doğru artık temizlikçi çağırırım heralde o zaman hiç yapamam heralde
dml33 Hatice2780 bnmde cogunsey hazır yıkandı utulendi çantaya koydm çoğu seyide bi bez alicm bide kendim için çorap iç camsiri falan alicm o kadar 33 haftalık oldm bian önce tamamlamak istiyorm
deryacakir5 Hatice2780 son 51 alışverişimiz tamam ama ne yıkama ne ütüleme ne çanta ortada birsey yok 🤣
Deletedmom_6 Hatice2780 hastane çantam hazır değil daha kıyafetleri bile yıkanmadı hiçbir hazırlık yok bende de yarın doğuracak olsam ne götürürüm bilmiyorum 😬😂
mhdmraa Hatice2780 59 gün 😍 bebişin her şeyi hazır hastane çantasında benim ufak tefek eksiklerim kaldı
glsmsny Son 53 gün her şey hazır ama hastane çantamız kaldı bir tek onu da hazırlarım bayram sonunda inşallah sağlıkla gelsınler ☺️
Sewimli Smyye1B eşim Haziran 17 de gelicek ben annemin yanındayım doğumum Haziran 31 gözüküyor o gelirken evimizden getirecek bebeğimin eşyalarını benim 2. Olduğu için herşey hazır inşallah 🙏🧿babamız gelmeden miniğim gelmek isterse tabi işler karışır🤣
mom1111 miyopmom evet valla benimde öyle birsürü iş bekliyor onları da halletsem öyle rahatlayacağım ki