yasemineymenarin hastaneye vermek için alt üst takım yarım kol zıbın eldiven şapka çorap bez ve kundak battaniye koydum. Doğum şeklim belli değil henüz ama sezeryan ihtimalini düşünerek
2 yedek takım
2 tulum koydum birini çekimde kullanacağım ben bir de patiksiz tek alt koydum
5 tane yarım kol zıbın bitanede uzun kol
10 tane bez paketin devamı da arabada durur
2 tane müslin
1 çift kat penye battaniye 1 de kalın battaniye
Yedek eldiven çorap ağız mendili şapka
Tek kullanımlık alt açma örtüsü
Her ihtimale karşı göğüs pompası biberon ve emzik
Kendimede 1 gecelik 1 yarım düğmeli kısa kol pijama takımı 1de çekimde kullanacağım beyaz sabahlıklı pijama takımı
Depend
2 emzirme atleti 1 emzirme sütyeni
2 tane alt çamaşır ve çorap
Lansinoh göğüs ucu yara kremi koydum
yeterli diye düşünüyorum umarım unuttuğum bir şey yoktur 🙄