Huriye1996 Aloneanqel beni şu burun tıkanıklığından kurtarın 😀 elimde sprey ile geziyorum yok yok yok.
Aloneanqel Huriye1996 uf bende öyleyim Ya 🥲 burnum geceleri pert hadi gündüz idare ediyorum ama gece berbat haldeyim 🥺
EEizm Aloneanqel Bugün itibariyle 15+3 🌸 13. haftada öğrenmiştik, kız 💐❣ Sizlere doğum tarihiyle ilgili bir sey söylendi mi ?
Aloneanqel EEizm benim ilk bebeğim sezaryen geçen yıl doğdu. O yüzden bu bebeğim de sezaryen olacak. Doğum tarihi 38+ 5 ya da 39+0 oluyor sezaryen de bir sıkıntı olmazsa tabi. 😊
Damladamla123 Arkadaşlar takviye kullanıyor musunuz ne kullanıyorsunuz ilaç olarak benim doktorum pek ilaç verme taraftarı değil.Bir de karnınız belli oluyor mu benim 15 haftalık hala dümdüz
meryemimo Damladamla123 regenesis diye bir vitamin verdi bana doktor. Bana kalsa kullanma taraftarı değilim.
meryemimo Damladamla123 ben de de hiçbir belirti yok. Sürekli karnıma bakıyorum acaba çıktı mı diye 😅 sadece arada şişkinlik oluyor.
Basak0503 Aloneanqel benim ikinci hamileliğim cinsiyeti 12+6 da öğrendik, bi geçiyor bi geçmiyor ☺️ Rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸