Yarın inşAllah 16. Haftama giriyorum, ara ara bulantılarım oluyor baş dönmem halsizlik felan.. ve aşırı şekilde uyku var bende ayakda uyuyorum resmen sürekli yorgunum 🥴 iştahım aşırı acıldı, et tavuk balık vs gibi şeylerden aşırı tiksinmişdim ağzıma süremiyorum 15. Haftanın başından itibaren hafifledi yavaş yavaş yiyebiliyorum😅 böbrek ağrıları kramplar felan.. yani çokda rahatşamadım şuanlık aslında ama bunada şükür bebişlerimiz sağlıklı olsunda değer onlar icin🥰 ben cinsiyeti daha öğrenemedim 15. Haftanın başında arasınsa kordonu var demişdi😅 ama illaki bir tahmini vardı suratından belli oluyordu fakat ben bilmek istemedim 100% belli olunca bir kağıda yazmasını istedim kücük aile arası bir cinsiyet partisi yapmayı düşünüyoruz🥰