Efuchama
Bak kötü bir babayla büyümektense babasız büyümek çocuk için hayırlısı olabiliyor bazen.. sen çok gençsin üzülme belki bebeğin önüne çok güzel fırsatlar çıkaracak.. sen en iyisi boşan ama aldatıldığını da belgele ki çocuğuna en azından maddi bi dayanak sağlamış olursun. Senin acını senden iyi kimse bilemez ama bebeğine tutun çünkü o da sana tutunmuş hayatta her bitiş bir başlangıçtır derler...