Aryarima daha 24 yasindasin, hayatin önunde inan bana. Gun gelecek sukredeceksin ondan kurtuldugun icin. Emin ol 1 yil sonra o kiza da aynisini yapacaktir. Ailen yanindaysa ne mutlu sana. Dogur cocucugunu,hayatina bak. Emin ol,cok daha guzel hayatin olacak. Onsuz yasayamam,onsuz hayat yok deme hicbir zaman kendine,öype de guzel yasarsin kim sadece zaman tani kendine