Benim de son 3 artık günün dolmasına ama bi gelişme yok. İlginç bi şekilde bulantım var bugün 2.defadır nerdeyse kusturucak. Geçmişe dönmüş gibi hissettim. Ve yanma var boğazımdan gelen. Ama sancı yok arada bir karnımda toplanıp sertleşme oluyo sadece. Böyle giderse Salı günü nst bakılıcak yine herşey iyiyse biraz daha bekliycez dedi doktor