nazlicann0725 son 8 benimde arada bi belden giriyor ve geçiyor. 38+6 olduk oğluşumla. 38+2 de sıfır sancı çıktı açılmamda yok. Perşembe günü tekrar gidecem bakalım . Nişanımda gelmedi. Hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum pilates topuna oturuyorum ama oğluşum çok rahat gelmek istemiyor galiba 😔