mrsperaa canım benim de 25 nisamda bitti adetim , 26 nisanı değerlendirdik. 29,30 nisan orta hamile kalma şansı diyor vallahi onları da değerlendirdim, 5 mayısa kadar gözüküyor yumurtlamam hepsini değerlendireceğim . Eşimle Farklı şehirler de olunca malesef mecbur , ☹️ Hemen kalkmıyorum bel altı yastık ve ayak dikme olaylarını yapıyorum bir şey kaçmıyor dışarı ama insAllaaaah bu ay olur. 23 martta kürtaj oldum cübkü. 12 haftalık bebeğimin kalp durması sebebiyle bu ay çok istiyoruz insAllah nasip olur 🌷