Kızlar öncelikle merhabalar bebek düşünüyoruz eşimle reglden sonra 4 gün birlikte olduk bugün yumurtalamanın çok aktif olduğu gün bunu değerlendirdik ve yumurtalama günlerinden önceki günüde değerlendirdik karışık anlattım ama anlaşılır oldu mu acaba ? Sizce tahminlerinizce ay bebiş gelir mi 🥰ben tutmaz diye düşünüyorum çünkü iyi değerlendiremedik sanki gibi