busey_42 ben 35 ten sonra hazırladım çünkü doktorum 35 ten sonra her an olacakmış gibi hazır ol dedi arabada hazırdı çantam hatta sezaryen diye gittim 38 de doktor bebek dönmüş normal yapacaksın dedi ben o halde memlekete bayrama gittim geldim 15 gün geçti kardeşimi nişanladım falan artık doğurayım ben dedim bide baktık benim paşa tekrar popo pozisyonu almış 4500 gr dönmesi imkansız sezaryen zorunlu oldu 😊