Hilalohilal busey_42 33. Haftadayim bayramdan sonra yıkamayı düşünüyorum bebişim kiyafetlerini cantamizi da hazırlarız devaminda
cigdem4154 busey_42 29. Haftadayım bayramda anneme gidicem döndüğümde yapmayı düşünüyorum yani 31. Haftada gittikçe zorlaşıyor. Havalrda ısınıyor ütü zorlar daha fazla ileri atmayı düşünmüyorum 🙂
Drn34 busey_42 34. haftada yıkayıp ütüledim ama gerçekten zorladım belim çok ağrıdı. Erken yapın tavsiyem. 36da çantayı hazırladım
gamzecevik1 00.00 itibariyle 29 haftalık olacağım bebeğimin tüm kıyafetlerini yıkadım. Kuruyunca ütüleyip hastane çantamı hazırlayacağım. İyice ağırlaşmadan yapılmalı bence
Syldz45 Hilalohilal aynen bende 33+4 bayram sonrası yıkayıp ütüleyip çantamızı hazırlayacağım inşallah 🙏💙
busey_42 cigdem4154 aynen ben bile 24 haftalık az bir yer yürüdüğüm zaman hemen yoruluyorum ya bende 30 gibi hazırlayım ozaman ☺️
Askiletotomsu Drn34 nasılsın peki Sütüm gelmiyor demiştin son durumlar nasıl Karistirmiyorsam başka üye ile
Ferda_33 busey_42 29 da başladım 32 olacaz halen bitmedi kendi pijamalarım alınmadı bile daha fazla kilo.alırmıyım diye bayramdan sonrayı bekliyorum insan yoruluyor yapamıyor birden
busey_42 Ferda_33 evet ya bizimde bebişin herşeyi hazır ama kendime daha bişey almadım 24+3 olduk. Bir yandan da taşınıyorum bayramdan sonra da kontrol var herşey üst üste geldi 🤷 o yüzden 30 u bulur hazırlamam sanırım
Happyy_anne 35.haftadayım herşeyi yıkadım daha hazırlayamadım yarın hazırlıcam inşallah çantayı eksikleri anca tamamladım
kahvesever__ busey_42 çok agırlaşmadan yıkanıp ütülenmeli bence ben 32+4 de hazırlamıştım hastane çantasını