deletedmom205 aynen canım haklısın bütün önlemler alındı iğne yapıldı serum takıldı sabah akşam progestan içiyorum kanamam kesildi ama hafif kasik ağrılarım devam ediyor şiddetli değil kramp şeklinde kan lekelenmeye çevirdi yarın doktor kontrolüm var ikili test de ypilcakti inşallah kanama alanı kaybolmustr tedirginim hala birşey olucak hissine kpiliyorum hep