Rojperest Lahinnn ishal oldum 2 gün geçmedi, dışarıdan yemek yedim iki gün hemen mikrop kapmışım, aman dikkat edin dışarıdan yemeyin
Lahinnn Rojperest cok gecmıs olsun probıyotık de kullandın mı oradaki yararlı bakterıler bıtıyor ya cok su kaybedılıyor oyle olunca ben hamıle degılken 2020 nısanda boyle olmustum 17 kılo vermıstım bagırsak mıdeyi de etkılıyor dıkkat edın allah sıfa versn
Boniboncuk Rojperest canım merhaba geçmiş olsun Benımde eşime verdi doktor bu antıbıyotıgı hatta bir tane daha var yanında Onunda bagırsakta enfeksiyon çıktı kesecikler oluşmuş. Sol karın alt tarafı sancı yapıyor arada. 4 gundur falan kullanıyor faydası oldu mu sana ?
Rojperest Boniboncuk bana ilacı dahiliye vermişti, ishal geçince ilacı bıra dedi, ama kendi kadın doğum doktorum bir kaç gün daha iç bakteri kalmasın dedi, 5 güne tamamladım,üzerinden de yaklaşık bir hafta geçti şükür şuaanlık bir sıkıntım yok
Aysunnnn_ Lahinnn flagy tek başına pek bişey yapmaz ama Klacid le olunca mahvedio yinede doktor kullan dediyse için rahat olsun canım
Lahinnn Aysunnnn_ bugün ıctım mahvettı beni doktor bır de sabah 1 aksam 1 demıs anlamadım sız de öyle mş kullandınız
Lahinnn Aysunnnn_ senınde mi midem yanıyor kusuyorsun baya benım nefesımı kesıyor bır de ne yazdılar yenı ılac daha hafif bırsey mı
Aysunnnn_ Lahinnn ilaç şifreli ya adını bilmiom bayram tatili bitince ogrenebilicem ancak doktorlar artık şifreyle verior ya 😂 sen yinede doktorunu dinle canım olmasa git bunu değiştir daha kötü oldum de bı çözüm bulur illaki olmadı kullanma doğumdan sonra versin biseyler üzüldüm sana Allah şifa versin inşallah canım ❤️
Lahinnn Aysunnnn_ cok teşekkürler yok şifreli de olsa hafif bıseysw doktoruma sorup yazdırıp zaten kullanırım kesınlıkle sagolasın
Oozzee Lahinnn ağır bi antibiyotik değil. Bağırsak enfeksiyonunda veriyor doktorlar. Oğullarımdan biri 3 yaşındaydı, diğeri de 10 aylıktı kullandıklarında, dizanteri olmuşlardı. Çok ağır bi antibiyobitik olsa vermezlerdi.. Bağırsak enfeksiyonunu geçiren tek ilaç diye biliyorum.