Askiletotomsu Oydemir bizimkinin ismi yıllar öncesinden belliydi😅 ama kimseye söyleyemiyoruz bizden önce doğuran birileri koymasın diye 😅😅😅
Mrskarail Oznursahgul isimleriyle yasasin benim ablamin kizinin adi da bade bir kac hocaya sordu asil anlamı sevgi olarak nitelendiriliyordu sanirim ama bazi kaynaklarda icki anlamina geliyormus cogu hoca da senin ne niyetle koyduğun onemli sevgi niyetiyle koyarsan sakincali değil dediler o yuzden aklinda ne varsa koy arastirmadan konusanlara takma❤✌🏻
Eslem_1 Elifterzii enzel nedir 🌸 munevveralakaya46 asel güzel de işte Aysel diyorlar hep anlamıyorlar ben de vazgeçtim 🌸 asel desen de gıcıklığına Aysel diyen olur bak görürsün ilayy 🤣🤣🤣 Gizyy ben de lina koyacaktım arkadaşımın köpeği lina Firu123 sarah benim de hoşuma gidiyor Türk ismi değil sanırım ?🌸 Simalle kiremit kEliz feliz🤣
GizemAr Talya Marin düşünüyoruz kız olursa 🥰 Asel , Lina , kumsal , bade ,meva, Nil , Leyla seçeneklerimiz arasindaydi