Eslem_1 tabi kalıcı bir agrı değil ama 2 ay çektim ciddi bel agrısı özellikle emzirirken giriyordu belimden doğum sancısı gibiydi aynı doktoruma danıştım epidüral doğumdan sonra hastaların bazılarında görünen belirtiler dedi geçici oldugunu söylemişti ve geçti çok şükür şimdi yine hamileyim yine epidüral normal yapacagım inşallah