Durdaneokan Prenses doğum yapan anneler tecrübelerinizi paylaşirmiisınız rahatmı sorun yasayan varmı epidural normal doğum
Tugceelanaz Durdaneokan Bir arkadaş prenses doğum tercih etti Belden aşağa uyuştu ıkınma hissi yok oldu normal doğuramadı
kayaa0 Durdaneokan epiduralli de olsa nedense bana zor geldi. Çok sürmedi gerçi doğum anı baskı hissettikçe rahat ıkındım bi kaç ıkınmaya bitti yani. İlk doğumumdu epidural olmasaydı nasıl olurdu bilmediğim için çokta bi şey diyemiyorum. Bi kaç saat sonra bel ağrısı başladı ertesi güne kadar sürdü geçti sonra
mxs34 Vallaha bebek gibiydim iyi ki prenses doğum tercih etmişim 🙏🏻 Sancı geldiği zaman sadece çok hafif bi baskı hissediyorsunuz başka hiç bir şey hissetmiyorsunuz🤣
mxs34 Elif_sena hiç bi ağrı hissetmedim, baş ağrısı yapabiliyor doğumdan hemen sonra kahve tüketmezsen
35lavanta Kızımı öyle doğurdum şimdiki doğumumuda yine epiduralle yapıcam miss gibi vallaha sıfır ağrı sancı sadece baskı hissediyorsun çok rahat ıkındım hatta ben ıkınmak istiyorum diye söyledim sonrasında da ne bel nede başka bir ağrı hiiiç yaşamadım ❤️
Askiletotomsu 35lavanta korku içinde sedasyon veriyorlar mi o an ? Sonuçta acimasa da korkudan el kol müdahale edersem ya Kelepceliyorlar mi yoksa 😂😂😂
Eslem_1 35lavanta ay ne güzel ya ben de epidural düşünüyorum ama bel ağrıları kalıcı olanlarda olmuş düşünmedim değil ..benimde nabzım çok Yükseliyor tansiyonum düşünce ya da heyecan yaparsam..doğum esnasında sakinleştirici vurulmuyor diye biliyordum..çömelme pozisyonunda daha rahat ıkınırım gibi ama o pozisyonda da doğum olmaz herhalde 😀
35lavanta Askiletotomsu Hahaha öncelikle dediğin şeye hemen netten dönüp baktım hatta okuyunca o neydi gızzz dedim 😂😂 o dediğin sezaryende oluyor ozaman kollarını bağlıyorlar zaten hatta bebiş doğduktan sonra genelde hadi sen dinlen deyip biraz uyutuyorlarmış dikiş sırasında ama kulaktan dolma bie bilgi benimkisi.. Normal doğumda zaten yanda kollar var ordan tutup destek alıp ıkınıyorsun yani kimse seni bağlamıyor 😂 Ama benim kalp atışlarım baya hızlanmıştı bir ama ozaman sakinleştirici vurdular bana leyla gibi olmuştum ama doğurdum sorun yaşamadım 😂
35lavanta Askiletotomsu Ee tabi kimi doktorlar yerde de rahatsan çömelip ıkındırıyorlar ama genelde çatalda doğuruyorsun
35lavanta Eslem_1 Bana vurdular sakinleştirici kalp atışlarım baya düzensizleşti ona ramen çatır çatır ıkındım doğurdum 🤭🤭 Aslında siz nasıl rahat ederseniz tabi birde doktorunuzada uyarsa çömelerekte doğumu sağlamanız mümkün tabi.. 2. Doğumum oldu benim 8 gün önce normal bekliyorduk yine ama sezaryen oldum epidural vuruldu yine çok şükğr hiç bir ağrım yok belimde biraz bünyeyle alakalı ama en çok anestezi uzmanının iyi olmasıyla alakalı
Eslem_1 35lavanta çömelmeyi ilk defa duyuyorum yatış pozisyonunda doğurmak sanki daha zor gibi çömelerek daha rahat ederim gibi geliyor ama hiç böyle bi doğum şekli duymamıştım soracağım 😀sezaryende spinal ya da epidural çok fark ediyor mu ki ? İkisinde de zaten doğumda herhangi bi acı ağrı hissedilmiyor ama doğum sonrası ağrılarda epidural belki daha etkilidir ..
35lavanta Eslem_1 İlk doğumum normaldi bu sezaryen oyüzden spinal yada epidural arasındaki farkı artıyı yada eksiyi hiç bilmiyorum 😬
Eslem_1 kahvesever__ ne zamandan beri bel ağrınız var kalıcı mı oldu doktorunuz bişey dedi mi belki zamanla geçer