Nisak arkadaşlar herkese söylüyorum aktif siğil varsa vajina etrafında ya da içinde farketmiyor,smear testi dahi olmak üzere hamileyseniz yapılmıyor hiçbir test,normal doğum diye tutturmayin bebeğinizi riske atmayın binde bir de da ses tellerine yapışıyor ve konuşamaz hale geliyor Allah korusun doktorunuz ısrar etse bile normal doğum diye asla yaptırmayın risk atmayın,dondurma işlemi içinde söylüyorum doğumdan sonra ummin sistem yenilendiği için bütün sistemimiz baştan doğduğu için düzelme ihtimali çok yüksek hiç bişey yaptırmayın bekleyin diyorum.Bu belayı sekiz senedir çeken biri olarak 🤍