Alpisveannesi Ben de geçen haftalarda kontrole gittiğimde 14-9 çıktı ama hava çok sıcaktı arabada bunalmıştım bi de erken doğum riskim olduğundan 1 buçuk aydır falan yatıyorum hep. Az yürüyünce hemen yoruluyorum. Hastanede de yorulduk yürüdüğüm için doktor odasına kadar. Dinlenmeden ölçtüler. Sonra doktor odasında dinlenince bi daha ölçtü 13-8 çıktı. Düşmüş ama yine de takip edelim dedi. Cihaz aldık ölçüyoruz anksiyete krizi yaşıyorum ölçmeden önce resmen. Aleti görünce psikolojim bozuluyor. İlk günlerde 12-8,11-7 gibi çıkıyordu. Sonra benim anksiyete azıttı ölçmeden kalbim aşırı hızlanır oldu. Panik olunca da bazen yüksek çıkıyor. 14-9 civarı. Doktor 14-9 olursa söyle demişti yazdım dün kötü bi değer değil panik yapma falan dedi yarın gel ben de bakayım dedi. Gittim ölçtü 12-8 sen panik yapıyorsun ondan rahat ol dedi gönderdi. Panikten ölüyorum gece uyanıyorum gözümü açtığım gibi beynime düşünceler üşüşüyor şimdi olduğu gibi. Ölçmeye de korkuyorum ölçmüyorum doktor da panik oluyorsan 2-3 güne bir ölç sık ölçme dedi. İlaç da vermeden gönderdi paniğimle baş başarım napcam bilmiyorum