Merhaba sevgili annelerrrr, yavaş yavaş çantamızı hazırlamaya başlayacağız ama kararız kaldığım bazı şeyler var mesela hasta bezi ne kadar koydunuz, göğüs pedi, emzirme sütyeni kaçar tane gerekli 🫠çantanıza neler koydunuz nelerle lazım oldu neler size gereksiz geldi tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🥰🌺