Hacerden ben yaptım canım, çokta memnun kaldım, Bingöl’de özelde yapanların bebeğinde veya kendisinde acil bir durum olunca Bingöl devlete sevk ediyorlar, madem öyleyse bende devlette olurum dedim oldum, doktorum yunus ibik di, özellikle yunus beye randevu almamıştım, acilen gittim ve ona denk geldim, çok güzel geçti ameliyatım, doğum hikayemi okuman için seni doğum postuma etiketlicem, belki rahatlarır seni..🤗