Hayırlı olsun inşallah pozitif çıkar sonuç. Ben 12. Güne kadar bekledim çok zor geçmişti ama eşim idrar testi yapmami istemedi negatif çıkar üzülürüm diye . 12. Gün doktorumla birlikte kan tahlili ile öğrendim pozitif çıktı. İnşallah herkesin mutlulukla sonuçlanir🤲