Havva20 evet hayatım klomen kullandım günde 1 olarak şimdi pcos var vücut kaldırır kaldırmaz emin olamadı dokturum kist yapma ihtimali olabilir zorlamaylım seni dedi normalde klomeni sabah akşam iki adet veriyorlarmış 3 yumurta gelişti 19/18/17 civarında sadece 19mm olan yumurtadan umutluyum demişti doktorum çatlatma iğnesi mart5 te oldu 16martta kaset test yaptım pozitif gördüm adetime 3 gün kala sonra kan verdim gebelik olduğunu öğrendim adet günüm geçince. 3 ay boyunca adet düzenleyici ilaç verildi insülin direnci için matofin ilaç verdi sabah akşam 1000lik kullandım 4.ayda gebe kaldım ilk çatlatma iğnesinde inşallah sağlıkla sıhhatle şu süreci atlatıp evlatlarımı alırım kucağıma üç yumurtamın hepsi tuttu hamdolsun 😇🤲🏻