Ben ben ben 🤗 19/18/17mm yumurtam olmuştu martın 5 inde çatlatma iğnesi oldum 16 Mart’ta gebelik testi yaptım çift çizgi gördüm adetten 3 gün önceydi. Sonrasında kan verdiğimde 780 görmüştük değeri şuan Allah’ım nasip etsin yüzlerini görmeyi üçüz bebiş bekliyorum 🤗