Ndnz olur tabiki niye olmasın ama heyet raporu kolay kolay vermiyorlar. Bana evet kanaman var, önceki durumlarından dolayı duruöum riskli istirahat etmen gerek demelerinr, devlet memuru olup sorun olmayacağını yılda 40 günlük rapor sürecimin dolmak üzere olduğunu dile getirmeme rağmen asla vermediler heyet raporunu.