Kanamaların devam ediyorsa raporunu uzat gerekirse heyet raporu al ,dokorunla konuş ,bende raporluyum işe gitmiyorum . İnşallah bu kanamlar gecer . Evden dışarı cıkmaıyom Sokağa çıktımda hep o günkü kanamayı yaşayacakmışım gibi hissediyorm .Plesanta yukarı cıkınca bnce kanamalarda bitecek