eljid ben az kalsin 26 haftalikken doguruodum canim 2 cm acikligim vardi.. bir suru hikaye okudum, o kadar cok bu haftalrda doguran ve sagligi yerind eolan bebek var ki.. doktor 28 e kadar tutmamiz lazim dedi sonra sikinti degil dedi.. bak senin cok sukur 29 olmus.. allahin izniyle biraz kuvozde kalip kilosu yerine gelince kucagina alirsin hicc stres yapma canim. Pompayla goguslerini sag, sutun kesilmesin.. bebegini dusun sadece..