dml33 ben de 23. Haftayım normalde 24 gosterıyordu bazı ultrasonlar veya hocanın mılımetrık bır ölçümu fazla alması bıle o sekılde çıkartabilir onemlı olan 3 hafta ılerıde gıtmesın dedı doktorum ben de predıyabet cıktı hamılelıkte seker dusuklugu aslında dıkkat de edıyroum ama nedense onde bu 2-3 haftayı gecerse sıkıntıymıs ondan şükür sen sekerıne baktır bir de karacıger enzımlerınw karacıger yaglanmasına