Yasmn2409 Güzel anneler 2 haftada 650 gr almış bebişim sizce nasıl doktor fazla dedi sizlerin nasıl 30 haftalıkken kaçtı 😥
Ozgeozgul Yasmn2409 nasıl beslendiniz acaba benimde biraz az alıyorda haftaya kontrolüm var biraz kilo aldım toparlasın istiyorum
Yasmn2409 Ozgeozgul sabah kahvaltim hep kaşarlı tost ve haşlanmış yumurta öğlen ogretmen olduğum için tabildot yemek çıkar akşamlari aşırı az yiyorum
Angel_ela1 Bizde 30 haftalığız 1 500 kilosu 😀 biraz fazla gibi sizin ama doktor sorun yok dediyse sıkıntı yapmayın yedikleriniz yarıyordur
Merveferhat3839 28 haftalık 1450 gram ama sağlıklı dedi doktor sadece biraz iri ve uzun bir bebek olcakmis dedi
Mustafaalpinannesi Annecik02 bugün bende kontrole gittim 30+0 oldum 1618 gr dedi doktorum normal de dedi az mı ki 🤔
fatma24--- Yasmn2409 bünye meselesi..bir bebek rahime düştüğü an doktorun dediğine göre kaç kilo doğacağı falan ortalama belliymiş..yemekle çok alakası yok dedi..anneler yüzde 10 etkileyebilirmiş kiloyu 🤣🤣