Leylasiva21 36+5 haftalık hamileyim dün gece elimin ve ayağımın aşırı şişmesi ile acile geldim tansiyonum 16-9 çıktı direk yatisim yapıldı. Dualarinizi bekliyorum.
_momy Leylasiva21 çok geçmiş olsun bende 25 gün önce idrarda protein ve bebeğin kilo almaması tansiyon sebebiyle acil sezeryana alındım 37+5 de tek tavsiyem hemen ayağa kalkın çocuğu emzirmeye çalışın emzirme hemşireleri oluyor onlardan destek alın benim sütüm gelmedi önce kaynanam yanlış emzirtmiş gögüslerim yara oldu beslenme olmadığı için sarılık oldu bebeğim mamaya başladık hemen 1 hafta sonra geldi sütüm hemşireler doktorlar yardımcı oldu sağolsunlar eğitimli kişilerden destek almaktan çekinmeyin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏❤️
Renginveannesi_ Leylasiva21 canım çok ama çok geçmiş Rabbim şifa versin 🤲🏻🤍 Peki el yanması var mıydı canım ? Benim dün akşam sol elim baş parmak ve işaret parmağı alev alev yanıyordu ama geçti çok şükür şuan yok 🙏 kafama takıldı
Leylasiva21 Aysh89 24 saat idrar toplanacak ona göre sezeryana alinip alınmayacağını karar verilecek.
Leylasiva21 Elifszll elim ayağım şişti başıma agri girdi acile geldim. Çok şükür dogurdum kızım yanımda şimdi 🥰
Leylasiva21 Merve0092 elim ayağım şişti başıma agri girdi acile geldim tansiyon yüksek çıkti idrar tahlili yaptirdi çıktı. Çok şükür ki dogurdum kızım yanımda 🥰
Hattat2806 Leylasiva21 ilk kez mi oldu canım arada oluyor mu benimde aşırı ödemim var tansiyonuma da baktılar 13-8 di en son şimdi postunu görünce bı korkmadım değil acaba acile gitsem mi bende
hunilimom Renginveannesi_ ben tansiyonum yükselince terliyorum ateş basıyor ama belli bı yer değil bütün vücudun ateş düşmüş gibi oluyor karıncalanma oluyor
Serapcemre Renginveannesi_ zehrlenme tansiyon yüksekliği idrarda proteın ve odemden anlaşılır tansıyon yanma yapmaz baş agrısı yapar
Leylasiva21 Renginveannesi_ yanma tarzı degil uyuşma gibi oluyordu. Çok şükür ki kızım doğdu şimdi yanimda 🥰
Renginveannesi_ hunilimom evet canım anladım, tansiyonum gayet normal çıkıyor çok şükür.. dediğiniz gibi bende hiç olmadı sadece dün akşam bı yanma hissettim, tedirgin oldum tokluk şekerimede baktım o da iyiydi, kontrole gidince soracagim inşallah 🤲🏻💓
Renginveannesi_ Serapcemre evet bende okudum baş ağrısı ödem bı anda şişme ile anlaşılıyormuş, tedirgin oldum🙏 benim ki yandı ve geçti inşallah doktor kontrolümde soracağım 🙏
Serapcemre Renginveannesi_ sanmıyorm onla alakalı olacagını tansiyonun yükselir ve ödemlenirsen kork canm ben de de covitten sonra tansiyon yükselmesi çıktı ilaç kullanıyorm ödem yok şükür idrarda proteine de baktırıyorm kontrollerde. Yani parmak yanması onla alakalı değildir 😊bir şekerine mi baktırsan acaba
Renginveannesi_ Leylasiva21 evet anladım canım teşekkür ederim 🥰😘 Oy kuzum Allah sana bağışlasın inşallah 🤲🏻🐣🧿