Ezgi3636 Eyluls_mom yyaaaa masallah benım kızım da cok zor gösterdi yuzunu doktor cok ugraslar sonunda bızımde adımız eylul olucak ınsllah
iremm3434 Ezgi3636 evet ultrasondan ışıktan korktukları için saklanıyorlar . Belirli bir haftadan sonra reflexleri gelişince poz veriyorlar canım , seninki kaç haftalık 🥰
Eyluls_mom Ezgi3636 biz tam 4 kez aynı gün ultrasona girdik bakmaya çalıştık doktor bile şaşırdı😂 Eylüller biraz inatçı sanırım 😍sağlıkla gelsinlerrr💘
Askiletotomsu iremm3434 😅 Yandan ne anlarsak artık 😅bulmaca gibi çocuk Yüzünün diğer yarısını biz cozCez
iremm3434 Askiletotomsu bak ilk ultrason resmini atacağım yarında hatırlat 2.sini atacağım . El hareketi yapıyor 😂
iremm3434 Askiletotomsu bak teyzesi bu ilk ultrason resmimiz , bu resimden sonra adını dino koyduk dinazora benziyo 😂 hala tüm çevremizdekiler dino diyo yavrumaa 😂
iremm3434 Askiletotomsu kız çok güzel gözüküyo bunun burnu okka gibi inşallah böyle kalır . Bendede burun takıntısı var herhalde , senin mi burnun güzel eniştenin mi 😂
Askiletotomsu iremm3434 yaaaaaa çok şeker 😂😂😂 fok balığınin ağzını açmış sevimli hali gibide duruyor bence. Yavrum benim ağız tadı getirsin annesine babasina
Askiletotomsu iremm3434 aslında bana burnun çok güzel dendi cocuklugumdan beri ama açıkçası bana eşimin burnu güzel geliyor, estetikli gibi bı burnu var Benim burnum bildiğin topalak domates koymuş gibi 😂
iremm3434 Askiletotomsu inşallah doğduğunda da minnak burunlu olur istiyorum mutlaka özelden resminii o burnu içinn 😂
iremm3434 Askiletotomsu hiç boşuna yumuşatmaya çalışma fok balığı falan değil bildiğin tirex . Her an ağzından alev atıcakmış gibi duruyor , biz kabullendik teyzesi üzülme ahahah 😂
Askiletotomsu iremm3434 o zamana siteden ihtar yiye yiye gonderilmezsem Gerçi başka üyelik açar bulurum seni 😂
Ceydahisir iremm3434 Teşekkür ederim canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼 Normal duruyor şimdilik ama doğum anı herşey değişebilir 😊😊