gozdebaybars Bende levotiron 50 mg kullanıyorum bayramdan sonra kontrolüm var 1 buçuk aydır kullanıyorum bakalım inşallah düşmüştür sizinde hızlı kilo alımınız oldu mu bu ilaçla beraber?
Ormanmeyveli gozdebaybars ben kilo almaya başladım ama ilactan mi bilmiyorum aşkım. 57 kiloydum 59 oldum 20 haftaligiz
Satiyeak Ormanmeyveli direk 25 ile baslatto canim 21 nisanda kullanmaya basladim daha kan vermeye var:)
gozdebaybars Ormanmeyveli bende gebelik şekeri de çıktı hapta kullanıyorum ben 32 haftalığım bu zamana 12 kilo aldım doktor baya kızdı dikkat ediyorum artık diyet yapıyordum zaten ama bu haptan mı kaynaklı bilemedim önce kullandığım sıra kilo kaybı yaptı sonra birden kilo aldırdı bir ayda 4 kilo almışım🥲
Ormanmeyveli gozdebaybars 12 kilo valla hiçbir şey değil neden kizdi anlamadim. 25 kilo duydum ben. Ama gebelik şekeri sana kilo aldirdirmistir kesin. Çok şekerli seyler tuketir miydin
gozdebaybars Yok canım şeker çıktığına bile şaşırdım çok tatlıyla aramda yoktur öyle zaten o şeker yüklemesinde o içecekte baygınlık geçiriyordum terledim soğuk soğuk başım döndü midem bulandı baya kötüydü
Ay3693 Kuskoysunlaryoluna merhabalr benim değerimde 9.00 civarındaydı ilaç ile birlikte 3 ay sonra Mart ayında 3.56ya düşmüştü 1 ay sonra 50 Mg ilaç kullanmama ragmen 8.00 olmuş değer gebelik planlıyoruz sizce gebelik olmuş olabilir miiii
Kuskoysunlaryoluna Yani benim ki gebelikte artmıştı sizin de öyle olma ihtimali olabilir tabii ama belli de olmaz. İnşallah dilediğiniz gibi olur 🙏🏻😊
Zeynepppdyg Ormanmeyveli sabahları aç deniyor fakat yemekten ne kdar önce alırsan okdr faydalı misal ben sabah 6 gibi lavaboya uyandğmda içp yatyrm saat 9 gibi kahvaltı yapıyorum