Ben tsh değerim 4.20 ile hamile kaldım. 25 mg kullanıyordum. Gebeliğim sağlıksız bir gebelik olduğu için düşük yaptım. Ama düşükten sonra çok araştırdım. Çaydan kahveden kafein içeten içeceklerden uzak durdum. Karnabahar, turp, brokoli, lahana gibi sebzelerin tiroid hormonunu yükselttiğini öğrendim onlarıda elimden geldiğince az tükettim. Her yemekten önce bi tutam dere otu yedim . 2 ayda değerim 2.70 e düştü.