Naneliayran Fatmaozkykcii korkmayın Allah büyük 🙂içimizde kalacak değil ya herkes gibi doğurucaz inşallah, kendinize güvenin. Kadınlar olarak çok güçlü yaratıldık 💪🏻
Naneliayran Busranur1108- valla idare edemiyorum. Kaşınıp duruyorum saatler sonra sızıp uyuyorum. Her hafta kontrole gidiyorum asit değerleri artarsa sıkıntı olur diye. Cildiye de losyon yazmıştı. Değerler normal olduğu için doktor olabiliyor bazı hamilelerde demişti.
Naneliayran Nurakin077 sağlıkla doğsun 🥰ayak ağrısını ben de yaşıyorum. Ama bi 20 dk yukarı kaldırınca çok rahatlıyorum tavsiye ederim
Funday35 Naneliayran Rahim ağzı serklajlı doktorum çok kilo almasın dedi parçalar dedi 37 ye doğru alınacak ☺️ Şuan kilosu fazla biraz çünkü 🌸
Burcuu46 @"Naneliayran"sooon 20😀aynı şikayetlere bizde de var ama şükürler olsun o hareketleri hissedince önemi kalmiyo
Betussssss Naneliayran Vallaha aynen ben gerçekten artık utanıyorum bi yerim ağrıyor demekten ve hiç geçmiyor ağrı hep başka bi yerim ağrıyor 🤣