Naneliayran Merhaba 35+0 😃artık gün sayıyorum. Ağrılar kaşıntı kramplar ağırlık uykusuzluk derken dayanılmaz bi hale gelse de minik ayaklarını hissedince her şeyi unutuyorum🌸var mı haftası aynı olanlar 😍
Funday35 Naneliayran Sonn 37 34+5 🥰 ama bizim bayram sonra alınacak tam 37 günümüz yok ☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🌸
Sevgikara Naneliayran ayy aynı şeyler bende de var 🤦♀️ 34+3 teyim son 39 gün ağlama krizlerine giriyorum artık 🙄🥺 herşey benimi bulur diye ama dediğiniz gibi hareketlerini tekmelerini hissedince düzeliyorum☺️
Funday35 Naneliayran Rahim ağzı serklajlı doktorum çok kilo almasın dedi parçalar dedi 37 ye doğru alınacak ☺️ Şuan kilosu fazla biraz çünkü 🌸
Naneliayran Sevgikara dimi. Şikayet değil ama bazen çok çaresiz kalıyor insan. Canı sağolsun diyorum. Doğsun isterse hiç uyumasın yeter ki benim bi yerim ağrımasın bakarım büyütürüm
Sevgikara Naneliayran aynen hani diyorum isyan etmeyeyim ama ilk haftalardan beri çekince insan artık daralıyor☺️ hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alımda unutulur inşallah bu günlerde👶
Betussssss Naneliayran Benim de 35+0 oldu aynı şikayetler bende de var resmen uyuyamıyorum geceleri kaburgalarım çok ağrıyor belim berbat bir şekilde zaten karın ağrısını da hiç demiyorum kısacası yıkılmış gibiyim
Naneliayran Betussssss kimileri çok rahat geçiriyor kimi de biz gibi 😃eşime artık her gün şuram ağrıyor demekten utanıyorum. Çünkü gerçekten her gün bi yerim ağrıyor kaşınıyor. En kötüsü enfeksiyonum var ve ağrısı çok
Betussssss Naneliayran Vallaha aynen ben gerçekten artık utanıyorum bi yerim ağrıyor demekten ve hiç geçmiyor ağrı hep başka bi yerim ağrıyor 🤣
Nurakin077 Naneliayran haftamız aynı değil ama bende yazmak istedim son 24 günümüz kaldı bizimde sancım var mı yok mu anlayamıyorum. Uykusuzluk fazlasıyla var birde ayaklarım hep ağrıyor sabahları yere bastıkça sanırım artık ayaklarım vücudumu kaldırmıyor
Naneliayran Nurakin077 sağlıkla doğsun 🥰ayak ağrısını ben de yaşıyorum. Ama bi 20 dk yukarı kaldırınca çok rahatlıyorum tavsiye ederim
Naneliayran Busranur1108- valla idare edemiyorum. Kaşınıp duruyorum saatler sonra sızıp uyuyorum. Her hafta kontrole gidiyorum asit değerleri artarsa sıkıntı olur diye. Cildiye de losyon yazmıştı. Değerler normal olduğu için doktor olabiliyor bazı hamilelerde demişti.