Peperonni Canım merhaba,bugün mega medipol perinatoloji bölümünde randevum vardı.Doktora anlattım bütün hikayeyi önce bebeği kontrol etti çok şükür herşey yolunda sonra hem karından hem vajina ultrason hemde vajinadan el ile ölçüm yaptı ve rahimde kısalma söz konusu bile değil dedi çok şükür içim rahatladı.Ama sonra dedimki peki bu karın sertleşmelerin neden oluyor sizce çünkü sadece uyuduğum zaman geçiyor dedim oda beni nst ye bi gir bakalım dedi.Tam rahatladım derken nts de bi kere sancı oldu ve 65 çıktı.Tekrar doktora indim doktor diyo ki muayenede ve ultrasonda erken doğuma dair hiçbir belirtin yok ama doğum sancın çıktı diyo.Ama sancı dediği şeyi ben o an bebek böyle içerde geriliyor gibi hareket ettiğini hissettim yani bana bi acı vermiyo.Sonra tekrar gönderdi nst ye bu sefer yine oldu aynı gerilme ve bu seferde sancı 68 oldu.Doktor diyoki muayenede erken doğuma dair hiçbişeyin yok ama doğum sancın olması normal değil.İdrar tahlili ve kültürü istedi.4 saat müşade altında tutalım tekrar nöbetçi doktor akşam kontrol etsin çıkarken dedi.Neyse akşam tekrar nst ye bağladılar bu sefer 70 çıktı sancı.Ama nöbetçi doktor dedi ki bu arada nöbetçi doktor kadın doğumcu.Oda dedi ki yok ya ne sancısı sancı değil bu bebek hareket etmiştir diyo.Kafam çok karıştı perinatoloji doktoru herşey güzle ama sancın var nedenini öğrenmemiz lazım diyor.Ama kadın doğumcu diyor ki yok bu sancı değildir bebek hareket etmiştir diyo.Şaştım kaldım bende.Nöbetçi doktor çıkmadan tekrar vajinal ultrason ile baktı rahmin gayet uzun kısalma falan hçbşy yok erken doğum riskin yok merak etme dedi.Kültür testin çıkınca 10 gün geçmeden göstermeye gelirsin sonucu o gün bidaha muayne ederler dedi.karın sertleşmesi de olabilir normal hamilelikte ama gene o gün bida muayne olursun dedi.