fundadncc İyi akşamlar herkese, çarşamba günü sezaryen olucam ve merak ediyorum kanama nasıl oluyo yani çok yoğun mu adet kanamasından az mı normal ped almak yeterli olur mu? Bide sizde ne kadar sürdü kanama teşekkürler şimdiden 🙈
Mervedemir- fundadncc bugün 22 günlük olduk ben bebek bezi kullandım bugüne kadar çünkü birden bire çok fazla kan gelip taşıyor kanama kişiden kişiye değişir şuanda mesela sürekli gelmiyor ama ara ara birden bire geliyor pedte kullanabilirsiniz ama ilk zamanlar ya lohusa pedi yada bebek bezi daha iyi
Alya_miram fundadncc ilk hafta hasta bezi takmıştım ondan sonra kanama azaldı ped takmıştım 40 kadar adet gibi kanama olur ama herkesin aynı değil
hanifemsa Bi kaç gün yoğun oluyor. Zaten sana hasta bezi takarlar. Ben kilot gibi hasta bezi anlaştım kendime oda rahat oluyor . Ilk ayağa kalkışta biraz kan boşalıyor sonra adet olur gibi devam ediyor. Zaten sana bilgi verir doktorun.
fundadncc Mervedemir- nolur nolmaz lohusa pedi sağlam bişey alayım o zaman en iyisi yanıma teşekkür ederim 🙏🏻
Uzumlerveannesi Mervedemir- ben de 15 gün sonra sezeryan olacahim da lohusa pedinin normal gece pedinden farkı var mı acaba 🙄 ben depend harici bir de Orkid gece aldım.. bir de özel olacak ama hamilelikten önce de yoğun mu olurdu kanamaniz, onunla ilişkili olabilir mi?
Cansugamze_ İlk bi kaç gün yoğun oluyo tabi sonra azar azar geliyo bn depend kullanmıştım baya rahat ettim kanamam da 2 hafta gibi sürdü
Mervedemir- Uzumlerveannesi lohusa pedi hiç kullanmadım bilmiyorum ben kendime hasta bezide almıştım ama onuda hiç kullanmadım hastanede taktılar zaten bu 2. Doğumum ikisindede bebek bezi kullandım hamilelik öncesi de yoğun değildi kanamam normaldi ama her insanın yapısı farklı her doğum aynı değil ilk oğlumda 40 gün sürmüştü kanamam bu sefer öyle olmadı
Sbdbdbsh fundadncc canım ilk odaya gelince zaten çok fazla gelir ondan sonra ikici üçüncü gün normal adet gibi geliyor tabi herkeste farklı
Nazlimom fundadncc ilk gün biraz cok oldu 2. Gün eve giderken orkid taktım hiç öyle yoğun bi kanamam olmadi bugünde 1 aylık olduk ara ara cok az kanama oluor ve depend almıştım boşuna almışım hastanedeki ebe hasta bezi taktı onla daha rahat ettim dependde dikişlerin sulanır dedi takmadim gerekte yokmuş zaten