Ben de yaşadım iki hafta geçmedi sebebi tansiyonmus doktorum takip etmemi istedi, siz de tansiyonunuzu takip edin tansiyon yuksekse de baş ağrısı yapar ve yüksek olması çok riskli 12-8 normalde normal ama gebelik için sınır yüksek mesela bu değerlerden yüksekse düşürün beslenmeye dikkat ederek, tuzlu tuketmemeye gayret edin ben tüm bunlara dikkat ederek baş agrimdan kurtuldum şükür, tansiyonunuz normalse migren vs olabilir ama.onceliginiz tansiyon takibi olsun gebelik zehirlenmesi riski olabiliyor, acil şifalar dilerim