Arkadaşlar gerçekten öyle bir baş ağrısı çekiyorum ki 2 gündür kafamı kesip atasım var. Sadece sol taraf gözüme kadar vuruyor ağrı artı gece bile uyandırdı bir kaç kez uyuyup uyandıktan sonra da devam etti. Ne yapabilirim yaşayıp şu şekilde hafiflettim, geçirdim diyen var mıı? 14. Haftama giricem bu arada.