Seyma_ benim insülinlerim 12. haftadan beri dolapta hazır duruyor. açlıklar yükselirse nasıl kullanacağım da anlatıldı. ama insüline alışmak da bir süreç. doz ayarlaması yapana kadar bir düşüp bir yükselmesi bir de nasılsa insülin vuruyorum diye esnetilen diyetlerle alınan fazla kilolar beraberinde geliyor. aman insülin vururum biraz şundan yiyeyim hamileyim azıcık bundan tadayım diye diye bebeğimize zarar veriyoruz aslında😌