Huriye1996 evet evet engel degil bende tüp bebekle hamıleyım susnda benim cok azdı 0,02 lerde birseydi o dönem cok arastırmıstım bu konuyu oyuzden soyledim belli bır aralıkta sanıyorum besten yukarısı polikistik gerci her lab referans aralıgı degısıyor ama en saglıklısı 3 ile 5 arası diye bılıyorum ama herzaman şans var tabiki bir tanecık yumurta olsun yetıyo nasip işibu arada cok gecmıs olsun kaybınız ıcın benımde ılkı kimyasal olmustu