Ben 30yasımdayım amh:1.24 tüp bebekle hamile kaldım ama amh yüksek yada dusuk olması doğal yolla gebe kalmaya engel bi durum degıl illa altında yatan başka bi etken vardır doktorlar yaşa ve evlılık senesine göre hareket edıyor o yüzden tüp bebek önerilebilir