pamuk_anne estafurullah ne kusuru😘 ben bebekken çok gazlanmışım annem ıslak mendili bırakmış sonra rahatlamışım o yüzden annem hep der sakın ıslak mendil kullanma diye. İstediğimz kadar elde ıslatalım genede soğuk oluyo tenlerine bide bi ton kimyasal en hassas bölgeye değiyo. Yazık günah kolayımıza gelsin ıslak mendil tercih ediliyo ama kullanmamalıyız bence ☺️